1. Vytvořte modelovou konkrétní komunikační situaci, která vyžaduje řešení.
Například rozvázání pracovního poměru, neplnění pracovních povinností,
stížnost klienta, nový organizační řád apod.
Potom:
a) poskytněte její vysvětlení,
b) poskytněte její zdůvodnění,
c) poskytněte její objasnění.
2. Podejte informaci o následujících (a dalších) skutečnostech a událostech:
• metodice zpracování bakalářské práce,
• požadavcích na konkrétní pracovní profesi (vybrat existující profesi,
nebo použít obsah jakékoliv, i vymyšlené, profese),
• očekávání manažera ve vztahu k pracovníkovi,
• novelizaci konkrétního zákona,
• dopravní nehodě a řadě dalších skutečnostech.
LITERATURA
ERNEKER, J. Komunikácia v riadiacej činnosti, s. 89 - 92. MIKULÁŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi, s. 227 - 228. ŠULEŘ, O. Zvládáte své manažerské role?, s. 79 - 103. |