• Charakterizujte základní znaky asertivního jednání a jeho výhody.
• Zdůvodněte jaká jsou základní asertivní práva.
• Které techniky asertivity poznáte?
• Jaký postup zvolíte při řešení problému notorického stěžovatele?
• Jak budete řešit situaci, kdy pracovník žádá dovolenou v době, kdy je nedostatek lidí 
  a je nutné plnit naléhavé pracovní úkoly?
• Asertivní jednání umožňuje prostřednictvím otevřené komunikace dosahovat vzájemného 
  porozumění a žádoucích manažerských cílů za použití přijatelných, humánních a efektivních 
  prostředků. Který styl řízení odpovídá požadavkům asertivní komunikace manažera a proč?
• Uveďte, jaké nežádoucí účinky by mohly vyvolat výrazy, kterým partner nedokáže 
  porozumět.
Předmět komunikace >> Otázky >> Dovednost komunikovat asertivně
		  
	       Dovednost komunikovat asertivně


