a)	vhodné používání a kladení otázek, v závislosti na konkrétní situaci a komunikačním 
    partnerovi. Všeobecně můžeme využívat všechny druhy otázek – otevřené, uzavřené, 
    alternativní, kontrolní, motivační, řečnické apod. Ovšem je důležité jejich načasování 
    a formulace,
b)	aktivní naslouchání, které zahrnuje pozorné naslouchání (podrobněji kapitola 
    o aktivním naslouchání). Schopnost aktivního naslouchání výrazně pozitivně ovlivňuje 
    vztahy důvěry a porozumění, 
c)	identifikace neverbálních projevů komunikačního partnera,
d)	vedení neformálního rozhovoru, vznik kooperativních vztahů, 
e)	práce s argumenty, pružně se přizpůsobit konkrétní komunikační situaci,
f)	poskytování zpětné vazby (podrobněji kapitola o poskytování zpětné vazby).
Předmět komunikace >> Teorie >> Dovednost přesvědčovat a argumentovat
		  
	       
  		  
Metodické požadavky úspěšného převědčování
  		      
    		        
  		     
	       
	       
               
            

